miercuri, 14 decembrie 2011

Acum două zile am avut o misiune grea. O ladita pentru London Tailors trebuia să apară peste noapte. Pe lângă faptul  că nu mai creasem niciodată un obiect bărbătesc, până şi ladita începuse să mă sperie. Aşa cum un scriitor este în stare să stea toată ziua cu o foaie de hârtie albă în faţă, aşa mă gândeam şi eu că o să mă uit la ladita şi ladita la mine. Norocul meu că ideea îmi zbura prin minte: Londra si vintage si verde închis (să ne împăcăm cu decorul magazinului).  Ladita (20x30x12) este din lemn de brad, pictată cu vopsele acrilice şi înfrumuseţată prin decoupage şi shabby chic. Ladita costa 55 de lei. Uite şi ce a ieşit: 




Celor de la London Tailors le-a plăcut la nebunie, mie mi-a plăcut la nebunie (tare aş fi păstrat-o) iar voi o puteţi vedea mai bine în Băneasa Shopping City, etaj 1!

0 comments:

Trimiteți un comentariu