miercuri, 18 ianuarie 2012

Cum a apărut Vintage Rose Box? Dintr-o cutie banală de lemn am reușit să creăm o minunăție, prin tehnica decoupageului și un praf de vintage aruncat din pensulă. Cutia are 28x18x12cm și este protejată de 3 straturi de lac, gata să te încânte. Fie că pui o floare în ea, bijuterii sau o folosești pentru a depozita diverse lucruri, e numai bună să o primești în casă. 
Prețul cutiei: 85de lei. O să apară și suporturi de pahare cu aceeași temă. Îți promitem!
Cutia a fost vândută! :) Poate fi refăcută la comandă.
Vintage Rose Box, cutie din lemn 28x18x12


Vintage Rose Box, cutie din lemn 28x18x12

2 comments:

  1. Buna sunt ca si tine o pasionata de pictura si vintage .As vrea sa te intreb cum reusesti sa faci servetelul sa nu ramana cu dungi dupa aplicare?e drept eu pictez liber pe casete si nu prea plic tehnica servetelului desi hartia de orez e mai indicat.Oricum ai inspiratie si imi place mult ce faci.Daca vrei sa ma vizitezi ma gasesti pe blogul asociat numelui.Bravooo.Am putea colabora daca doresti.Felicitari.Mara

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult pentru aprecieri. Daca vrei sa mai povestim, trimite-mi un e-mail, Iti urez sa ai mult spor si multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere