joi, 16 februarie 2012

Liebster Blog Award este un premiu virtual primit de la Doricica! Minunată idee! Îi mulțumim tare mult! Am fost în vizită și am descoperit niște broșe suuuuuuper haioase! Girafa m-a cucerit!

Liebster Blog Award este o idee frumoasă de a face cunoscute bloguri cu mai puţin de 200 de follow-eri şi de a aduce un zâmbet pe buze celor care se ocupă de acele bloguri, arătându-le că munca lor este apreciată.
           Pentru a accepta acest premiu tare frumos care mi-a plăcut la nebunie trebuie să:
1. Scriu despre premiu pe blog;
2. Menţionez de la cine l-am primit şi să pun un link către respectiva persoană;
3. Ofer la rândul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai puţin de 200 de follow-eri, semn de apreciere pentru ceea ce fac.
 4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizaţi prin care îi anunţ despre premiu.

Am considerat că merită premiați:
Cerceluși buclucași pentru minunatele bijuterii. Felicitări Daiana!
Ilovegreen pentru bijuteriile fresh de care m-am îndrăgostit!
Anana pentru ideile interesante!
Hobbylibelula pentru  modul în care reușește să transforme hârtia!
Anca pentru felul în care stăpânește arta culorilor.

1 comments: