marți, 3 aprilie 2012

Cu zi ce trece ne facem mai mari. E minunat să vezi că oameni necunoscuţi îţi apreciază munca. Echipa Le Cose Animate vă mulţumeşte pentru susţinere. Dacă vrereţi să aflaţi mai multe despre noi, puteţi citi în continuare interviul pe care l-am dat celor de la Breslo.
"Astazi am observat ca au inflorit ciresii. Sunt in general printre primii copaci care infloresc si de asemenea sunt si printre cei mai spectaculosi, cu florile de la un roz foarte pla la aproape fuchsia. Iar ciresii infloriti m-au determinat sa va prezint azi un magazin care are in comun cu ei delicatetea, parfumul cu iz romantic si, desigur, paleta cromatica.  Le Cose Animate e un magazin cu aer shabby chic si floral in care puteti descoperi cutii decorative, suporturi pentru pahare si multe alte minunatii.
Cine este persoana din spatele magazinului? Spune-ne cateva cuvinte despre tine.
Sunt mereu in cautare de inspiratie. M-am descoperit atunci cand m-am indragostit de handmade, dupa indelungi cautari de a-mi da seama ce imi doresc si ce imi place. Cred despre mine ca sunt cu capul in nori si cu picioarele bine inradacinate in pamant. Imi plac florile si echitatia. Lucrez la Intact Media Group – departamentul Research. Intotdeauna am avut idei, dar am simtit ca nu sunt destul de indemanatica sa le pun in practica. Lumea spune ca m-am inselat.
 
Ce te inspira atunci cand creezi? 
Am momente in care ma uit cu groaza la o bucata de lemn. Si simt ca si ea se uita la fel de urat la mine. Asa cum am momente in care stiu din prima secunda cum sa o transform.
Care sunt materialele tale preferate si de ce? 
Iubesc lemnul pentru ca e natura pura, are viata si personalitate. Spune povesti, nu ca o bucata de metal cu care s-au jucat si altii.
Ce asteptari ai de la magazinul tau de pe Breslo, si cum a inceput totul?
Mi-am luat intr-o seara inima in dinti apoi totul a venit de la sine. Imi doresc ca magazinul Breslo sa incante privirea oricui, si, de ce nu, sa ii faca sa isi doreasca mai mult decat o casa. Pentru ca atunci cand Le Cose Animate isi face aparitia in casa ta, e clar ca ai mai mult decat o casa."
Găsiţi continuarea aici ! Multumim Cinnamoncloves

0 comments:

Trimiteți un comentariu