joi, 10 mai 2012

Ne-am tot gândit în ultimul timp cum am putea să vă facem ziua mai veselă. Ei bine, ne-a venit ieri ideea! Ce ar fi dacă v-am arăta din când în când ce puteți face cu lucrurile de prin casă, cu foarte puțin efort dar cu un rezultat demn de un magician? Păi credem că am auzit niște ”da-uri”, așa că să ne apucăm de treabă! 

Avem nevoie de următoarele materiale:
Lipici universal/ hobby
Lingură de lemn
Cuișoare și scorțișoară
Măr și alte lucruri uscate ( nuci, portocale, lemn)
Panglică roșie
Floricele din material


După ce am adunat tot ce s-a putut de prin casă, am luat taurul de coarne și am lipit un pâlc de floricele pe lingură. A urmat scorțișoara prinsă cu panglică. O fundă din panglică a apărut rapid sus pe lingură, ca mai apoi să o viziteze și mărul uscat pe care am lipit câteva cuișoare. Am lipit și celelalte uscături și uite așa a apărut lingura decorativă. O puteți atârna în bucătărie, miroase senzațional! Noi știm sigur ce vom face cu ea. Ne-a plăcut atât de mult că o vom pune pe următoarea coroniță. Dar gata, nu vă mai spunem nimic! Sperăm că o să vă distrați când o să vă faceți singuri o lingură veselă!





0 comments:

Trimiteți un comentariu