duminică, 30 septembrie 2012

Acum ceva timp am primit un mail cu rugămintea de a mă gândi la o cutie care să-i amintească mereu de bunica sa. Printre vorbe, povești și picături de ziceri am aflat că bunica este o persoană atât de bună cum rar se mai găsesc pe lumea asta. O onoare și mare bucurie să ai așa o bunică, mai ales când ea este cea care te crește și te inspiră cu valorile în care crede. Cutia pentru tine am făcut-o cu mult drag, bunico. Am luat tot ce am avut mai frumos în suflet și în atelier și am pus acolo, pentru că știm ce minune este să ai o bunică așa iubitoare, care să-ți fie aproape, dă-ți poarte de grijă și să se gândească la tine până și în ultima clipă. Pentru bunica ta, pentru bunica mea, pentru toate bunicile minunate, iubitoare și înțelepte. Pentru clipa în care și noi vom fi bunici. Cu drag, cu emoții și cu toată grija noastră. O cutie unică.

O cutie din tot sufletul, pentru o persoană deosebită, în amintirea unei bunici minunate.
Am găsit împreună cu tine câteva vorbe frumoase pe care bunica ta ți le zice. Cred însă cu tărie că și bunica mea ne învăța la fel, chiar dacă nu cu aceleași cuvinte. Trandafirul, de drag.
 
Pentru amintiri dragi noua, o inimioara pierduta in timp, impietrita in lut.

Sunt mainile bunicii si ale surorii sale. Cat noroc sa ai asa o fotografie.
 Cuvintele ei ne-au impresionat și îi mulțumim că ne-a ales pentru un proiect atât de aproape sufletului, așa deosebit.
”Este atat de frumoasa si asa aproape de sufletul meu, asa o voi avea pe bunica mea mereu aproape, o sa am mereu ceva frumos pus in ladita asta. Nici macar nu am cuvinte...

Iti doresc sa faci si alti oameni la fel de fericiti cum m-ai facut pe mine azi.”

0 comments:

Trimiteți un comentariu