miercuri, 21 noiembrie 2012


21 noiembrie 2011 este momentul in care Handmade Boutique-ul Le Cose Animate isi deschidea portile cu timiditate. Nestiind exact incotro sa se indrepte, artistii Le Cose Animate aflasera ca in mainile lor sta un dar delicat. Acela de a celebra frumosul in toate formele lui, limita fiindu-le doar propria imaginatie. Dupa aceasta descoperire, au urmat drumuri pietruite batute cu grija si multa atentie, dar cu sete de cunoastere. Tehnici invatate si greseli niciodata repetate. Intr-un an am crescut cat altii in zece, iar meritul acesta este numai si numai al vostru. Va multumim ca ne-ati fost mereu alaturi cu vorbe frumoase si cuvinte de lauda. Va multumim pentru ca existati, pentru ca va plac frumosul si delicatetea. Va multumim pentru ca sunteti diferiti, sensibili, minunati!
Le Cose Animate - care poate ca nu stiati, inseamna Lucrurile Insufletite - va ofera un dar delicat, de care sa va bucurati ani la rand. Este vorba de cutiaBirds & Flowers, care ii va pastra toate amintirile cu multa grija persoanei care va castiga concursul nostru.
Ce trebuie sa faci? Este foarte simplu! Da un like paginii noastre de facebook daca nu ai facut asta deja si un share imaginii de concurs ca sa dai vestea mai departe. Tot la imagine te rugam sa lasi un comentariu in care sa ne spui care este obiectul tau preferat insufletit de Le Cose Animate si cum l-ai folosi (daca este vorba de o cutie sau ladita, ce ai pune in ea, etc). Se premiaza cel mai frumos si artistic raspuns, asa ca lasa-ti imaginatia sa zburde. Totul e posibil, doar spunem povesti, nu?
Concursul incepe pe data de 21 noiembrie si se termina pe data de 28 noiembrie la ora 21. Nu uita sa faci toti pasii de mai sus, altfel participarea ta nu va fi luata in consideratie.
Succes!


Concursul s-a incheiat. Va multumim tuturor pentru participare si pentru toate vorbele frumoase, toate povestile incantatoare! Castigatoarea este Catalina Laura Dimitriu, cu urmatorul mesaj:
Wow! am ramas placut impresionata de aceasta colivie http://lecoseanimate.ro/Decoratiuni.html#0 , pe care as pune-o la mine pe balcon unde am foarte multe plante, colivie care mi-a amintit de papagalul meu drag care a murit acum multi ani si dupa a carui moarte nu am mai indraznit sa mai imi cumpar vreun papagal vreodata...aceasta colivie insa m-a facut sa tresar si m-a facut sa visez pentru 2 secunde cum sta atarnata printre frumoasele flori din balconul meu cu un nou papagal in ea :( mi-a redat speranta ca dupa o suferinta o poti lua de la capat si poti investi din nou sentimente. da, toate gandurile astea au inflorit in sufletul meu asemeni unui ghiocel primavara, doar la simpla vedere a coliviei pe site. o imagine poate starni si reaprinde multe sentimente si amintiri. cert este ca m-am hotarat sa imi cumpar din nou papagal si cand voi face asta, aceasta va fi colivia pe care i-o voi cumpara. este absolut superba! de fapt toate produsele dumneavoastra par parca desprinse din basme. felicitari!!!”

Ii dorim sa se bucure de cutia oferita in dar impreuna cu cei dragi, adunand in ea numai amintiri frumoase si ganduri bune!

3 comments: