sâmbătă, 5 mai 2012

Am tot așteptat și am tot așteptat până când într-o zi ne-a luat pur și simplu prin surprindere. Vorbim despre vară, care a ajuns acum câteva zile fără să spună nimic, fără ca măcar să dea un telefon, un mesaj ceva. A trebuit să o prindem că se plimba prin oraș. Cum ne este așa de dragă n-am putut să ne supărăm pe ea, ba mai mult, i-am făcut și un cadou. Așa, de vară...
Era clar că nu putea lipsi cel mai important simbol al ei... fluturele. Că e un fluture francez... ei bine, e doar o întâmplare, nu că n-am vrea și noi prin Provence.
Butterfly Box nici nu mai are nevoie de descriere, e clar că este super veselă și romantică, generoasă și plină de povestiri amuzante. Este din lemn, 20x30x15cm și este pictată cu vopsele acrilice și protejată cu trei straturi de lac eco. Costa 85 de lei și a apărut pentru a-i îndeplini dorința unei persoane dragi nouă, care o va umple cu amintiri și bijuterii.
Butterfly Box, 20x30x15cm

Butterfly Box, 20x30x15cm, 75 de lei

Butterfly Box, 20x30x15cm

0 comments:

Trimiteți un comentariu