luni, 7 mai 2012

Acum o saptămână am primit o comandă foarte foarte dificilă. Trebuia să realizăm o cutie pentru un eveniment organizat de Casa Regală până pe data de 10 mai. Nu cred că am avut emoții mai mari. Cutia urma să fie umplută cu flori și dăruită Familiei Regale. După îndelungi căutări (de informații despre ASR, de inspirație și muze) am însuflețit cutia așa cum ne-am priceput noi mai bine. Ne-am dorit-o elegantă, delicată, deosebită, regală. Noi spunem că lucrurile s-au așezat frumos și că o să fie o splendoare plină cu flori. Imediat ce ”înflorește” revenim cu fotografii. 
The Royal Gift este o cutie mare din lemn, are 40x30x15cm, pe care sunt aplicate aripi delicate, dantelă și panglică lată bej- ivoriu. Pe capac tronează coroana regală, iar în interior Domeniul Regal Sinaia, compus din Peleș și Pelișor, preferat de Majestatea Sa Regele Mihai I al României. Dacă The Royal Gift reușește să atragă măcar o dată privirea Altețelor Sale Regale, atunci noi ne declarăm mai mult decât mulțumiți. Să ne țineți pumnii.





0 comments:

Trimiteți un comentariu