marți, 11 decembrie 2012

Dragelor si dragilor,

Postarea de astazi este altfel. Este diferita. Astazi vorbim despre neputinta. Vorbim despre a darui, despre iubire in forma ei pura. Nu o data s-a intamplat sa ma gandesc cu disperare ca as fi putut face mai multe. Pentru cineva, in relatie cu cineva. Ca as fi putut spune de mai multe ori te iubesc persoanelor care imi erau mereu alaturi, fara ca macar sa inteleg sau sa apreciez asta, de parca ar fi fost un dat. Ca as fi putut sa zambesc mai mult, sa iert mai multe, sa fiu pur si simplu mai buna. Nu o data mi s-a intamplat sa cer prea mult. Sa nu inteleg destul. Nu o data mi s-a intamplat sa ma simt neputincioasa in fata actiunilor celorlalti ori pur si simplu in fata sortii. Nu doar o data mi s-a intamplat sa cad. Sa ma trezesc in toiul noptii intrebandu-ma daca nu cumva as fi putut schimba ceva.
Astazi am realizat ca, desi ce a fost nu mai poate fi atins sau transformat pe cat de putin, ceea ce va fi sta numai in mainile mele. M-am simtit minunat cand am realizat ca le pot spune "te iubesc" celor pe care inca ii mai am alaturi, celor carora prea putin le aratam ca pentru noi de fapt ei reprezinta lumea.

Mi-a fost imposibil sa tin pentru mine toate aceste lucruri, gandindu-ma ca poate tu nu ai pierdut pe nimeni drag, si ar fi tare pacat sa nu ii arati cat de important e pentru tine. Ori, si daca ai pierdut, macar nu lasa sa-ti treaca printre degete toate clipele minunate pe care le poti petrece inca impreuna cu cei pe care ii iubesti, cu cei care cu adevarat conteaza. Gaseste-ti o masuta in plin soare unde sa te asezi ca intr-o zi de primavara racoroasa, impreuna cu cineva drag. Sa ii iei palmele in palmele tale si sa ii spui " Doamne, cat de mult te iubesc!"
Si fa-o cat mai repede, cat mai poti, cat inca nu e prea tarziu, cat inca mai sunt langa tine.

Ca sa nu ajungi sa te trezesti in toiul noptii, visand ca stai la o masuta batuta de soare in toiul primaverii, bucurandu-te ca un copil de fiecare clipa in care ii iei celui de langa tine palmele in mana si ii spui "Te iubesc! Te iubesc nespus"!

In speranta ca aceste cuvinte te vor pune putin pe ganduri.

Cu drag,
Ioana






0 comments:

Trimiteți un comentariu