luni, 7 iulie 2014

"Cheia ce mi-ai dat aseară -

Cheia de la poarta verde -

Am pierdut-o chiar aseară!...
Dar ce cheie nu se pierde?
Cheia ce mi-ai dat aseară
Mi-a căzut din turn,
Pe scară,
Şi căzând, mi-a stins lumina." (Ion Minulescu)

 
Cheile vintage din lemn sunt perfecte pentru un decor cu aroma shabby chic, in plus cu siguranta nu le vei pierde pentru ca nici nu-ti poti lua privirea de la ele. Antichizate si pictate cu vopsele acrilice pentru un old look cele trei chei sunt din placaj de lemn de 3mm si au 14 cm lungime. Fiecare cheie este lucrata manual dupa un design original marca Le Cose Animate. Cheile pot fi folosite ca semne de carte sau pot fi atarnate oriunde doresti. Sunt innobilate de dantela vintage ca sa iti aminteasca de timpuri trecute. 
Vintage Keys sunt unicat, vin in set de 3 bucati si costa 47 de lei. 
Pentru alte cadouri si decoratiuni apasa aici.
Pentru a vizita magazinul nostru online apasa aici.

Cum comand?

Este foarte simplu sa faci comanda! Ne trimiti un mail la adresa contact@lecoseanimate.ro in care sa specifici denumirea produselor si nr de bucati, data limita pana la care ai nevoie de obiecte,  precum si datele tale de livrare (nume, telefon si adresa completa). In cazul in care doresti sa iti personalizam produsele, te rugam sa ne dai si detalii.
 

0 comments:

Trimiteți un comentariu